week 5 t/m 8 - Reisverslag uit Wales, Verenigd Koninkrijk van Denise Zegers - WaarBenJij.nu week 5 t/m 8 - Reisverslag uit Wales, Verenigd Koninkrijk van Denise Zegers - WaarBenJij.nu

week 5 t/m 8

Door: Denise Zegers

Blijf op de hoogte en volg Denise

26 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Wales

Hallo allemaal.
Er zijn intussen al weer 4 weken voorbij gevlogen, sinds mijn laatste verslag. Sorry voor het late bericht. Het was ook zo druk!

Week 5 kon ik eindelijk beginnen aan mijn opdrachten naar een gesprek met mijn stage begeleider ik heb in deze week mijn opdrachten in elkaar gezet en lay- outs gemaakt voor alle opdrachten die ik hier ga uitvoeren. Op woensdag zijn we samen met wat personeelsleden naar de pub geweest dit was erg gezellig. We hebben biljard gespeeld en hebben gewonnen van de andere daar. Ook hebben we hier voetbal gekeken met zijn alle. Donderdags was Patrick jarig hij werd alweer 18! Ik had dus de week van te voren al een kaart opgestuurd naar huis en had zijn cadeautje al klaar liggen voor ik vertrok naar Wales, We hadden afgesproken dat we die avond zouden skype. Eenmaal aan skype heeft mam Patrick het kaartje en het cadeautje gegeven. Het was erg leuk aan Skype en grappig om te zien hoe blij Patrick met zijn Pinguïn was. Op vrijdag zijn we naar colwyn bay geweest dan doen we meestal onze boodschappen. Op zaterdag zijn we naar Chester gegaan om te winkelen. Dit was een erg mooie stad.
Week 6 zijn we naar Llandudno gegaan om met de cabel cars te gaan. We kwamen uit bij de pier van Llandudno en konden daar rond wandelen. Hier was een Alice in wonderland tuin en zijn we gaan rodelen. Dit was erg leuk. en ik heb op zondag veel aan mijn opdrachten gewerkt natuurlijk.
Week 7 deze week hebben we ons bezig gehouden met werken en opdrachten en hebben we 3 dagen voor onze ouders kwamen al ingepakt voor als ze er waren, we keken er echt naar uit. Op vrijdag hebben we nog eens goed gepoetst voor een goed Welkom. Op zaterdag kwamen pap, mam en Patrick dan toch eindelijk naar mij, ze waren hier om 12:45. Toen ze hier waren eerst even knuffelen natuurlijk, hierna heb ik ze een kleine rondleiding gegeven door het huis. hierna hebben we boven mijn koffers gehaald en zijn we naar het huisje voor de vakantie in Llandudno gereden. Ik voorin zodat ik de weg kon wijzen naar Llandudno. Eenmaal in het huisje, spullen uitpakken natuurlijk en toen ben ik met pap en mam naar de winkel gelopen om wat boodschappen te doen en zijn we s'avonds gaan eten bij de KFC. Naar de eerste nacht bij Patrick in bed geslapen te hebben en mijn kussen steeds terug te moeten trekken omdat Patrick de zijne op de grond had gegooid zijn ik en mam s'morgens gaan wandelen langs de zee het waaide echt heel erg hard. s'middags zijn we gaan wandelen door Llandudno het was een soort speurtocht naar alle beelden van Alice in wonderland, dit was erg leuk om te doen.
Week 8: op maandag zijn we eerst naar Colwyn Bay geweest om wat rond te kijken en te laten zijn waar ik veel kwam. Hierna zijn we Naareen Heel mooi plekje in de buurt van mijn verblijfplaats geweest waar je de zee, huizen en weilanden kan overzien. Hierna zijn we naar Leonard Cheshire Disability gereden. Dit is mijn verblijf plaats (het huis waar ik werk). Hier hebben we samen met Lisanne en haar familie een Dutch Afternoon gehouden. we hadden al posters opgehangen zodat de mensen er van wisten. verder hadden we Nederlands eten, de Nederlandse vlag en Klompen bij ons. Zodat ze het eten konden proeven en ze vonden het ook nog lekker ook. Ook hadden we een muzieklijst gemaakt met Nederlandse artiesten met Nederlandse en Engelse nummers er op en natuurlijk mochten de Carnavals liedjes ook niet ontbreken. Ook hadden we een Powerpoint gemaakt met allemaal foto's van Nederland en dingen die je in Nederland kan bezoeken ook hadden we onze eigen woonplaatsen erbij gevoegd. Als afsluiting van deze dag zijn we gaan uiteten met beide gezinnen, dit was erg gezellig en we kregen nog een Cadeautje van mam, een haarband voor Halloween. Op dinsdag zijn ik, pap en mam naar Conwy geweest naar een kasteel, dit was erg groot en best mooi om te zien. Patrick wou niet mee dus die bleef thuis om te gamen. Op woensdag zijn we naar Betws-Y-Coed geweest. Dit is een erg mooi plaats met Watervallen. S'avonds hebben we streekproducten gehaald bij een plaatselijke boerderij. dit was erg lekker om een keer te eten. Op donderdag zijn we naar de Great Orme geweest, het waaide erg hard mam viel bijna om door de harde wind, s'avonds hebben we gezellig met z'n alle gekaart. Vrijdag was al weer de laatste dag aan gebroken dat pap, mam en Patrick hier zouden zijn. We wouden eigenlijk naar Llanwrst, maar we kwamen door zo'n smalle weggetjes in de middle of No where. toen we er eindelijk waren wou mam toch door rijden naar Colwyn Bay, het thee huis was toch dicht waar we voor kwamen. Eenmaal in Colwyn Bay hebben we langs het strand gewandeld en schelpen geraapt, daarna zijn we nog even het centrum in gegaan en hebben we nog met z'n 4e geluncht. Toen kwam de tijd om afscheidt te nemen naar een geweldige week. Toen hun eenmaal weg waren, heb ik mijn koffer weer uitgepakt en heb ik aan mijn opdrachten gewerkt. hierna heb ik 2 films gekeken en toen kwam Lisanne ook thuis. Zaterdag zijn ik en Lisanne als nog naar Llanwrst geweest en hebben we daar een lekkere kop warme chocomelk gedronken. Hierna zijn we naar Llandudno geweest om TweedleDee and TweedleDumte zoeken omdat wij door een van de personeels leden steeds zo genoemd worden en dat is een van de beelden van Alice in Wonderland.

Ik hoop dat jullie nu weer een beetje een beeld hebben van wat ik hier allemaal gedaan heb en dat het verhaal niet te lang was.

Veel Liefs,

Mij ;)

  • 26 Oktober 2014 - 12:41

    Esther Zegers:

    Ha Denise

    Wat een mooi verslag weer...
    En wat leuk dat jullie pap mam en Patrick zijn geweest.
    Heerlijk de omgeving verkend.... Zo te horen is het daar erg mooi!
    Volgensmij ben je dadelijk een hele ervaring rijker!
    Leuk!!!!!!!

    Groetjes uit Merselo
    Je nicht Esther

  • 26 Oktober 2014 - 13:17

    Wilma Zegers:

    Ha Denise,

    Leuk om weer helemaal op de hoogte te zijn van wat jullie allemaal doen.
    Volgens mij heb je het in Wales goed naar de zin.
    Fijn dat je familie er is geweest, nu weten ze tenminste waar je over praat.

    groetjes
    Wilma

  • 26 Oktober 2014 - 14:04

    José Kempen:

    Ha Denise.
    Zo te lezen heb je het super naar je zin, fijn dat je nu goed aan de slag bent met je opdrachten.
    Wat zullen jullie genoten hebben met z'n vieren! Zo'n vakantie vliegt om natuurlijk.
    Nog enkele weken en dan ga je het mooie Wales alweer verlaten.
    Geniet nog van de fijne tijd daar en zorg dat je een ruime voldoende gaat binnen halen voor je opdrachten.
    Groetjes uit Vianen.

  • 26 Oktober 2014 - 19:41

    Margo:

    Hoi Denise, fijn dat jullie met z'n vieren genoten hebben en dat de stage jou goed doet. Geniet van de mooie tijd die je daar nog hebt.
    Groeten Ome Piet en tante May!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wales

Internship Wales

Mijn eerste Internationale Stage in Wales voor de Opleiding Verpleegkunde.

Recente Reisverslagen:

09 November 2014

Week 9 en 10

26 Oktober 2014

week 5 t/m 8

28 September 2014

Week 3 en 4

14 September 2014

De eerste 2 weken

02 September 2014

De eerste dagen
Denise

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 2357

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 15 November 2014

Internship Wales

Landen bezocht: