Week 3 en 4 - Reisverslag uit Wales, Verenigd Koninkrijk van Denise Zegers - WaarBenJij.nu Week 3 en 4 - Reisverslag uit Wales, Verenigd Koninkrijk van Denise Zegers - WaarBenJij.nu

Week 3 en 4

Door: Denise Zegers

Blijf op de hoogte en volg Denise

28 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Wales

Hier zijn we weer:D
Hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier gaat het goed, ik heb het goed naar mijn zin en mag steeds meer zelfstandig doen qua medicatie betreft, met de verzorging lopen we nog steeds samen met het andere personeel maar dit gaat ook steeds beter. Alleen heb ik nog steeds niks aan opdrachten kunnen doen. Ik hoop dat komende week het gesprek met onze stagebegeleidster door kan gaan zodat ik dit met haar kan bespreken. Ik ben deze week voor het eerst mee naar een school geweest van een van de bewoners. Hier in Engeland hebben zwakbegaafde mensen toch de kans om naar school te gaan wat houd 'school' in? nou beetje kleuren, bloemschikken en nog anderen activiteiten hiermee moeten wij de komende weken op woensdag middag mee om de bewoner te begeleiden en te helpen. we mogen gelukkig wel steeds met zijn 2e mee zodat we er niet alleen voor staan daar. Wat heb ik nog meer gedaan de afgelopen 2 weken buiten mijn stage? Nou we zijn op woensdag 17 September naar Bodnant Garden geweest. dit was een hele grote tuin/bos, was heel erg mooi om rond te lopen en gelukkig was het die dag ook lekker warm en zonnig. Ze verkochten hier ook hand gemaakten knuffels, sieraden etc. zag er ook erg leuk uit. Verder hebben we ook een keer ons 'huisje'grondig gepoetst dit was erg hard nodig, ik heb wel 5 emmers vuil sop weg kunnen gooien onder het poetsen van alleen de badkamer en wc. het leek net of het echt al maanden niet gepoetst was bahh... maar goed nu weer alles schoon gelukkig. Zaterdags zijn we naar Llandudno geweest naar de Great Orme en naar de mijn, dit was ook erg interessant. Bij de Great Orme wouden we eigenlijk ook met de Cabel cars, maar dit ging helaas niet vanwege de wind die dag. verder was het heel indruk wekkend om te zien op zo'n berg was een groot kruis van stenen gemaakt en er stonden allemaal namen met stenen gemaakt op de berg ook zagen we regelmatig RIP of I Love You staan. We hebben dus een vermoede dat er heel wat mensen af gesprongen zijn. Naar de wandeling zijn we door gelopen naar de mijn een stukje verderop, dit was ook erg leuk om te zien en we moesten helmen op om er in te mogen. Het waren hele smalle gangetjes en laag 'plafon' zelf ik moest af en toe bukken ;). De zondag hadden we met Mea (een vriendin van mij die ook in Wales verblijft) en Remco afgesproken om naar de Welsh Mountain Zoo te gaan. Dit was erg gezellig. Je kan de dierentuin vergelijken met zoo parc Overloon. Deze week hebben we eigenlijk geen uitstapjes gemaakt. We hebben zaterdag wel Appelflappen gebakken en er wat uitgedeeld op de werkvloer iedereen vond het heerlijk. Vandaag hebben we een wandeling door het bos gemaakt en voor de rest een lekker rustig weekendje gehad.

Ps. wisten jullie dat Alice in Wonderland gebaseerd is op Llandudno Altans dat zeggen ze hier er staan ook beelden uit houd gesneden door Llandudno heen van Alice en dat konijn.

Hoop snel weer wat van jullie te horen:D

Veel Liefs en groetjes uit Wales

  • 28 September 2014 - 22:18

    Wilma:

    Heej Denise,

    Wat weer een positief bericht uit Wales.
    Fijn dat het jullie zo goed gaat. Hopelijk kun je snel aan je opdrachten werken want dat moet ten slotte gebeuren.
    Geniet verder van je leventje daar.

    groetjes

  • 28 September 2014 - 22:42

    José Kempen:

    Ha Denise, wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt, ja, die opdrachten! Lastig als je er niet aan kunt werken, hoop dat het toch goed gaat komen en je stagebegeleidster tijd voor je maakt. Lieve groetjes uit Vianen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wales

Internship Wales

Mijn eerste Internationale Stage in Wales voor de Opleiding Verpleegkunde.

Recente Reisverslagen:

09 November 2014

Week 9 en 10

26 Oktober 2014

week 5 t/m 8

28 September 2014

Week 3 en 4

14 September 2014

De eerste 2 weken

02 September 2014

De eerste dagen
Denise

Actief sinds 06 Aug. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 2358

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 15 November 2014

Internship Wales

Landen bezocht: